BaSys.hu BaSys.hu BaSys.hu

Pro Audio

Hordozható Audio

Otthoni Audio

Autohifi
Témakörök Bezár X

GYIK. - Gyakran Ismételt Kérdések

SZOLGÁLTATÁSOK ÉS SZERVIZ

Hol található az üzlet (bemutató terem)?

Magyarországon két bemutatótermünk van Törökbálinton és Győrben.

2045 Törökbálint Tópark u. 9. West Gate Business Park – Nyitvatartás: 8.00-16.30

9027 Győr, Budai út 2. - Nyitvatartás 8.00-12.00 és 13.00-17.00

Hol található a szerviz és hogyan érem el?

Törökbálinti központunkban található (2045 Törökbálint Tópark u. 9. West Gate Business Park), munkanapokon 8.00 és 16:30 között vagyunk nyitva.

Szervizünket kérlek írásban keresd a szerviz@basys.hu címen! Telefonon nem elérhető! Köszönjük szépen megértésed!

Meghibásodott a készülékem, mi a teendő?

A vásárlás helyszínére vidd vissza a készüléket érvényes garancia jeggyel és számlával. Ha a termék már nem garanciális, akkor a hivatalos szervizünkbe kell behoznod vagy elküldened a készüléket. (2045 Törökbálint Tópark u. 9. West Gate Business Park) További információkat a webshop@basys.hu címen kérhetsz.

Üzleti célból szeretném felvenni a céggel a kapcsolatot?

Keressél minket az info@basys.hu e-mail címen.

ÜGYFÉLSZOLGÁLATTAL KAPCSOLATOS
KÉRDÉSEK

Küldtem levelet az ügyfélszolgálatnak, mikorra várható a válasz?

Kollégáink folyamatosan dolgoznak a levelek megválaszolásán, melyek beérkezési sorrendben kerülnek feldolgozásra. Néhány napon belül minden levelet megválaszolunk, türelmed kérjük! Sürgős esetben kérlek keress bennünk a megadott telefonszámokon.

Milyen módon tudok kapcsolatba lépni az Ügyfélszolgálattal?

Írj nekünk a webshop@basys.hu e-mail címre és kollégáink mielőbb felkeresnek téged.
Ha személyesen szeretnél beszélni velünk, akkor keress minket ügyfélszolgálati irodánkban, melynek helye: BaSys Magyarországi Kft. 2045 Törökbálint, Tópark u.9
Nyitvatartási ideje: 08:00 - 16:30

Panasszal vagy észrevétellel hova fordulhatok?

Írj nekünk a webshop@basys.hu címre vagy a kapcsolat oldalon keresztül keress fel minket.

TERMÉKEK, MEGRENDELÉSEK

Mit jelent a termék elérhetőség?

A weboldalon található termék elérhetőséget kis négyzettel jelöljük (zöld, zöld-sárga, sárga és piros). Amennyiben a termék mellett a zöld négyzetet látod és online rendeléssel, házhozszállítással rendeled meg a terméket, akkor központi raktárunkból történik a termék kiszolgálása. Ebben az esetben a 11:30-ig beérkezett rendeléseket még aznap átadjuk a futárnak. A zöld-sárga jelzésű termékeink külső raktárban vannak. Ezek szállítási ideje 5-8 munkanap. A sárga jelzésű termékeink esetében érdeklődj kapcsolataink valamelyikén (webshop@basys.hu). A piros jelzésű termékeink már nem rendelhetőek. Amennyiben nem outletes terméket rendelsz, abban az esetben garantáltan eredeti, bontatlan, gyári csomagolással rendelkező terméket biztosítunk Neked. Amennyiben nagyobb mennyiségű terméket szeretnél rendelni, akkor keress bennünket.

Nem kaptam e-mailben visszajelzést a rendelés leadása után, mit tegyek?

Kérlek érdeklődj a megadott elérhetőségeken: webshop@basys.hu vagy +36 30 916 4634

Véletlenül rossz adatot adtam meg. Mit csináljak?

Ha időben (a rendelés leadásának napján) észreveszed, akkor írj a webshop@basys.hu címre vagy keress bennünket telefonon +36 30 916 4634.

Milyen fizetési lehetőségeim vannak?

A webshopon keresztül megrendelt termékek árát fizetheted bankkártyával (Barion rendszeren keresztül), utalással megadott számlaszámra, valamint utánvéttel. Ha a személyes átvételt választod, akkor üzletünkben bankkártyával és készpénzzel tudsz fizetni.

Hogyan történik a rendelt termék átvétele?

A webáruházunkon keresztül leadott rendelést személyesen a törökbálinti (2045 Törökbálint Tópark u. 9.) vagy 2-3 munkanap után akár a győri boltunkban (9027 Győr Budai u. 2-4) is át tudod venni. Kiszállítás esetén a munkanap 11:30 –ig leadott rendelésedet pedig a következő munkanap kiszállítjuk, amennyiben készletünkön van a termék és a DPD futárszolgálatnál sincs fennakadás.

Sérült, hiányos a kézbesített termék, vagy csomagolás. Mi a teendőm?

A csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd és ha a külső csomagoláson sérülést tapasztalsz, jelezd a futárnak. Ha a belső csomagoláson, illetve a terméken látsz sérülést vagy hiányt, vedd fel a kapcsolatot velünk. Érdemes a sérült termékről/csomagolásról fényképet készíteni.

Van-e lehetőségem elállni a vásárlástól?

A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésének napjától számított 14 naptári napon belül élhetsz elállási jogoddal. Az általános szabályok szerint a 14 napos határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele. Lássunk egy példát: Ha a terméket a futárcég egy csütörtöki napon szállítja ki részedre, a 14 naptári napos elállási határidő a pénteki napon kezdődik. A szombat és vasárnap is naptári nap, ezért az elállási határidőbe ezeket a napokat is bele kell számolnod. Mindezek alapján a 14 napos a határidő csak kiszállítást következő hét után következő hét csütörtökjén, 24 órakor jár le. Természetesen a 14 napos határidő alatt bármikor elállhatunk a szerződéstől, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak felpróbálása, kipróbálása, megvizsgálása és a rendeltetésszerű használatra való alkalmasságáról történő megbizonyosodás után haladéktalanul dönts a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről. Aki nem így jár el, annak (az érvényben lévő törvény alapján) meg kell fizetnie az okozott értékcsökkenést.

Hogyan tudom lemondani a rendelést?

Munkanapokon 12 óráig keress minket telefonon vagy e-mailen. Ha már kiküldtük a DPD-nek a csomagodat, és szeretnél elállni a rendeléstől, akkor ne vedd át és a DPD visszahozza nekünk.

REGISZTRÁCIÓ, ADATAIM, FELHASZNÁLÓI
FIÓKOM

Hogyan módosíthatom személyes adataimat?

Webáruházunkba bejelentkezve a Fiók adatai menüpont alatt tudod adataidat módosítani.

Tudok vásárolni regisztráció nélkül?

Igen, vendégként is lehet rendelést leadni. A rendelés leadásakor bekérjük az összes adatot, ami a csomag kiszállításához szükséges.

Hol tekinthetem meg a korábbi rendeléseimet?

Amennyiben regisztrált felhasználóként rendelsz, akkor a webáruházunkban a Fiókodban a Rendeléseim menüpontban.

SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Honnan tudhatom meg, hol tart a megrendelésem?

A rendeléskor megadott e-mail címre, illetve telefonszámra a DPD futárszolgálat értesítést küld. A DPD által küldött csomagszám ismeretében a futárszolgálat oldalán nyomon követheted csomagodat.

Hogyan történik a rendelt termék átvétele?

A webáruházunkon keresztül leadott rendelést személyesen a törökbálinti (2045 Törökbálint Tópark u. 9.) vagy 2-3 munkanap után akár a győri boltunkban (9027 Győr Budai u. 2-4) is át tudod venni. Kiszállítás esetén a munkanap 11:30 –ig leadott rendelésedet pedig a következő munkanap kiszállítjuk, amennyiben készletünkön van a termék és a DPD futárszolgálatnál sincs fennakadás.

Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon vagyok. Mi a teendő?

A rendelés leadásakor lehetőséged van más szállítási címet megadni (pl: munkahely). Ha utólag szeretnéd változtatni, akkor a csomagszám ismeretében a futárszolgálatnál teheted meg.

Nem tudtam átvenni a rendelésemet. Mi a teendő?

A futárszolgálat két egymást követő munkanapon kísérli meg a kiszállítást. Ha a második nap sem megfelelő, akkor egyeztess a futárszolgálattal.

Mi történik, ha kézbesítéskor nem tartózkodom a megadott szállítási címen?

Ebben az esetben érdemes felvenni a futárral a kapcsolatot és egyeztetni vele.

Mekkora a szállítási költség?

10.000 Ft alatti rendelés esetén 1.190 Ft szállítási díjat számolunk fel. 10.000 Ft felett a kiszállításunk ingyenes.

JÓTÁLLÁS ÉS GARANCIA

Meghibásodott a készülékem, mi a teendő?

A vásárlás helyszínére vidd vissza a készüléket érvényes garancia jeggyel és számlával. Ha a termék már nem garanciális, akkor a hivatalos szervizünkbe kell behoznod vagy elküldened a készüléket. (2045 Törökbálint Tópark u. 9. West Gate Business Park) További információkat a webshop@basys.hu címen kérhetsz.

Mennyi a garancia idő a termékekre?

A vásárláskor a számla mellett küldünk egy általunk kiállított garancialevelet, melyen feltüntetjük a pontos garanciaidőt.

Elvesztettem a számlát, mit tegyek?

Kérünk, keress bennünket a megadott elérhetőségeken és amennyiben nálunk vásároltad a terméket a számla másolatát bármikor pótoljuk.

Elveszettem a jótállási jegyet, mit tegyek?

Amennyiben nálunk vásároltad a terméket keress bennünket és e-mailben igazoljuk a vásárlás időpontját és a pontos garanciális időt.

Milyen határidőn belül érvényesítheted jótállási, szavatossági jogaidat?

A garancialevélen feltüntetett időpontig vállaljuk a termék garanciális javítását. A megadott idő lejárta után a javítást a termék állapotfelmérése után, előre egyeztetett áron és feltételekkel tudjuk vállalni.

Csereigazolást kaptam, mit kell tennem?

Amennyiben a szerviz megállapította, hogy a beküldött termék javíthatatlan vagy gazdaságilag nem érdemes javítani, csereigazolást állítunk ki, mellyel a vásárlás helyre kell elmenni és náluk beváltani.

Sérült, hiányos a kézbesített termék, vagy csomagolás. Mi a teendőm?

A csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd és ha a külső csomagoláson sérülést tapasztalsz, jelezd a futárnak. Ha a belső csomagoláson, illetve a terméken látsz sérülést vagy hiányt, vedd fel a kapcsolatot velünk. Érdemes a sérült termékről/csomagolásról fényképet készíteni.

Van-e lehetőségem elállni a vásárlástól?

A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésének napjától számított 14 naptári napon belül élhetsz elállási jogoddal. Az általános szabályok szerint a 14 napos határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele. Lássunk egy példát: Ha a terméket a futárcég egy csütörtöki napon szállítja ki részedre, a 14 naptári napos elállási határidő a pénteki napon kezdődik. A szombat és vasárnap is naptári nap, ezért az elállási határidőbe ezeket a napokat is bele kell számolnod. Mindezek alapján a 14 napos a határidő csak kiszállítást következő hét után következő hét csütörtökjén, 24 órakor jár le. Természetesen a 14 napos határidő alatt bármikor elállhatunk a szerződéstől, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak felpróbálása, kipróbálása, megvizsgálása és a rendeltetésszerű használatra való alkalmasságáról történő megbizonyosodás után haladéktalanul dönts a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről. Aki nem így jár el, annak (az érvényben lévő törvény alapján) meg kell fizetnie az okozott értékcsökkenést.

REKLAMÁCIÓ, HIÁNYOSSÁGOK

Panasszal vagy észrevétellel hova fordulhatok?

Írj nekünk a webshop@basys.hu címre vagy a kapcsolat oldalon keresztül keress fel minket.

Nem kaptam magyar nyelvű használati utasítást, mit tegyek?

A honlapunkon egy gyors regisztráció után a termékek oldalán a képek alatti menüből képné zegető programmal meg lehet tekinteni online az angol, magyar – esetleg német – nyelvű használati utasításokat. Ezeket letölteni, ill. kinyomtatni nem lehetséges! Megértésüket köszönjük! Ha a honlapunkon nem találod a használati utasítást, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal: webshop@basys.hu vagy +36 30 916 4634.

Nem kaptam meg a számlát, milyen módon juthatok hozzá?

Kérlek, keress bizalommal bennünket! Bármikor el tudjuk küldeni a számla másolatát.

1

Termékösszehasonlítás